I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 24, 2011

24/6/2011

现在才分辨出huazhu 和 potato
呵呵,害到我的组员拿错东西做实验。
原本想顺便骂他蕃薯,结果他拿了蕃薯而不是马铃薯
幸好临时向别组借potato
哈哈我才是那个蕃薯==

waww,最讨厌突然跑出很多活动挤在一天里
结果让我难以做决定
明天不知道要去pcgs还是学校看人练习
晚上又有steamboat喔。。。我最想要的就是steamboat&BBQ
T.T
星期日也是一样,不知道要去孤儿院还是跟朋友去听他们meeting
去孤儿院就去不了他们的meeting
可是如果我去孤儿院的话,没人陪我。。


“tonight i will love love you tonight
give me everything tonight
for all we know we might not get tomorrow
lets do it tonight”

“excuse me
but i might drink a little bit more than i should tonight
and i might take you home with me if i could tonight
and i think you should let me cause i look good tonight
and we might not get tomorrow”

3 words, 8 letters, 3 syllables,
5 vowels, 3 consonants, 2 nouns,
one emotion, many meanings, a big lie and rarely
the truth: I love you :)

爱你四天(春天,夏天,秋天,冬天),
爱你三天(昨天,
今天,明天),
爱你两天(黑天,白天),爱你一天(爱你
每一天) :)


看到人家po出来的哈哈挺有意思

要喜欢你也得等到你知道我这个人的存在先吧...?
虽然meeting的主题
对我不重要但是可以认识到你
又怕我们见面了之后话题少了。。

No comments:

Post a Comment