I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 17, 2010

17/10/2010

today out with my friend...haha he told me a funny thing when he was young...
when he standard 4 he bought a tooth brush to his daddy as his bday present...then next year he bought a tooothpaste to his father....haha this cute little kid.


我希望我可以快人家一大步,因为我不敢面对很都是。。。


原来有身孕的女人不要杀生


i do everything has my reason and my reason also because of you.

一个人只会记住对他自己重要的人的东西,不然左耳进右耳出。

虽然我很害怕,又第一次,为了。。。。我才提早看只希望。。。。。

你能够这样想,但是别人未必。
我不是寂寞才想你,而是想你想到寂寞。

我的脚很痛,伤口还没完全好,又被椅子割,疤痕伤又加了一刀。
血不停的留。我的脚的痛不比我的心还要痛。

No comments:

Post a Comment