I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 3, 2012

Anyone can make u happy by doing something special, but only someone special can make u happy without doing anything
谁都可以做些特别的事让你高兴,可是只有那些特别的人,即便什么都不干,也能让你开心。


当我看到你的微笑:))
我的心里有阵 温馨
那,我在你心里是怎样的呢??
我想那个人不是我对吧:(?
可以告诉我吗..?

No comments:

Post a Comment